Adina

Hejsan hoppsan i en galosch! Vad är en galosch egentligen? Hm...
Om ni nu alla som läser det här vet vad en galosch är och tycker att jag också borde veta det, så har ni redan fått se en stor sida av mig. Jag är känd för att vara trögfattad. Fast jag fattar ju att det finns en galosch. Bara inte vad det är. Och jag är faktiskt inte osmart, för jag fick diplom för mest meritpoäng i min klass. Okej. Jag ska nog släppa det här med en galosch nu.

Jag heter Adina (Eriksson Bäck Swift Ivashkov Stark Capriano. Jag vet att jag är barnslig som säger att jag har flera efternamn. Det är också en sida hos mig. Jag är barnslig. Men det är bra :)) och är 14 år, men snart 15! Jag fyller år tre dagar efter Malin :) (skulle gärna ha blivit född tre dagar innan, då kunde jag reta henne. Jag gillar att retas.) Jag är kristen, och det kommer jag fortsätta med :) I love Jesus!
Min idol förutom Jesus är Taylor Swift. Hon är en så fantastisk förebild, sjunger så bra, skriver så bra - en naturbegåvning! Hennes låtar hjälper jättemycket. Så det kan bli en del Taylor Swift inlägg från min sida ;)
Favoritmaten är chickybits från McDonalds, behövde bara ha det sagt. McDonalds är bra! Iallafall chickybitsen... Sedan har jag andra konstiga favoriter - min favoritlukter är tunnelbana, nagellack, min katts huvud när det inte luktar olja och även tvättmedel. Haha. Och jag gillar att gå på kottar. De krasar.
Jag har inget bra morgonhumör och blir sur om jag är trött och hungrig. Förmodligen skälet till dåligt morgonhumör. Jag älskar att skriva - vann stipendium för det :D -, att läsa (Vampire Academy 4ever!), vara med min katt och mina två gerbiler, lyssna på musik, fixa naglar, shoppa (härlig uppfinning!) och att fota (och filma. Älskar att göra musikvideos och liknande med de andra som är vårdsnadshavare för denna blogg). Äger en Canon EOS 500D som jag har tillsammans med ett Sigma 18-200 objektiv :)
Jag är en liten blygis (och en mobilnörd, det kan vara bra att veta), men det är något jag kämpar på med! Jag ska prata och nå A i svenska, så det så! "Man kan om man vill"! Det är ett litet ordgrejsimojs som jag sa när jag var väldigt liten, som mamma inte har någon aning om vad jag fick det ifrån :)

Ska väl ta och avsluta detta då. Hejdå i en galosch! Vad var en galosch nu då?
Kika gärna in min blogg www.erikzzonz.blogg.se ! Jag bits inte, även om det verkar så.
LoveLoveLove
Adina

Bilder kommer när jag inte sitter vid mammas dator!




Kom ih�g mig?